Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Monday, November 28, 2011

Wad Bunga Raya #1


Aku baru sampai hospital ini petang tadi, ada la dalam pukul 2.30 tadi..

Damn! Aku kena tahan dengan pakguard walau belum naik lift sekali pun(wad tingkat 7 nun) " maaf la dik.. waktu melawat dah habis la pukul 4.30 nanti baru Boleh laaa.." jawabnya kerek( Serius aku reka). Tapi memang betul pun dah abeh waktu melawat. "Tapi kalau orang kat wad tu ganti dengan adik boleh la dik"sambung abg pakguard tu lagi,aku apa lagi teruih call mak sedara aku yang tengah jaga.. so Kami pun swap larh..

Kini giliran aku , angah, dan sahir punya shift bermula.

Sesampainya aku di wad Bunga Raya 7A ni aku teruih cari maktok. Bertapa sedihnya aku bila aku cium tangan dan pp maktok sungguh susut tubuh nenek tua ini. Ini semua salah kau cancer. Aku benci kau.. kau telah hapuskan senyuman dan keriangan maktok aku sebelum ni..

Maafkan aku kalau terlalu emosi. Tapi setakat sini saja aku dapat coretkan untuk hari ini.. insyaAllah aku akan update hari-hari ku sebagai nurse disini..

Dan aku mintak jasa baik abang2 manis dan adik2 macho sama2 Doakan maktok aku semoga cepat sembuh ya.. terima kasih..



Published with Blogger-droid v2.0.1

4 comments:

  1. everything will be fine, bale.
    aku doakan smga maktok ko pulih.
    buat kan dye happy ekk.
    jangan kasi dye sorg2, nnt dye pk mcm2.
    kuatkan semangat.
    kalau org sekeliling kuat,
    insya Allah maktok ko pn akan kuat..

    ReplyDelete
  2. semoga maktok selamat.

    semoga maktok mendapat apa yang terbaik untuk dirinya..

    amin..

    p/s jaga org sakit memang penat, aku paham.

    ReplyDelete
  3. Zaty::tenkiu2 wehh.. tok aku pun makin ceria skg.. maklum laa cucu dia yg comel ni dtg teman..Haha..melawak*

    Ikar:. Yaaa.. terima kasih kawan nuh.. insyaAllah maktok akan cepat sembuh..
    P/s :: jadi pesakit Serius lagi penat..

    ReplyDelete
  4. sempat lg ko puji diri sendiri ekk.
    heheheh!
    bagus la kalau dh makin sihat.

    ReplyDelete