Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Monday, November 7, 2011

Korban SiBoboi

Assalamualaikum! Hye Raya!
Raya korban tahun ni tak sama dengan raya tahun lepas.. Sebab raya tahun lepas aku raya dekat sekolah adik aku(nak spm sebab tu tak balik). So kat sini aku nak kata raya tahun ni meriah la jugak sebab boleh beraya dengan Boboi.

Sapa 'BOBOI' Bale?
Boboi ni la korban aidiladha tahun ni. Aku sempat bagi nama sebelum dia kena korban. Aku bagi nama Boboi sebab dia comel pastu dia kuat macam BoboiBoy.

p/s:: Aku tak benti makan daging lagi dari semalam. Perut boncet. Kepala pun kadang-kadang pening.. takot darah tinggi plak!

6 comments:

  1. makan la selagi boleh makan.
    aku x boleh makan daging..
    bukan takot darah tinggi.
    huhuhu!

    ReplyDelete
  2. ilyzaty:: awat hg tak leh makan daging plak kalau bukan takut darah tinggi plak??

    Amalina:: aku tak edit la gambar ni.. aku pakai fon ja kali ni..guna apps fon .. nama apps tu retroCamera..

    ReplyDelete
  3. android htc incridible S..babyS(poyo)

    ReplyDelete