Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Saturday, November 5, 2011

Ipoh - Parit Buntar




1. Rekod naik moto paling jauh (Ipoh-Aloq Pongsu )

2. Best

3. Kebas punggung

4. Turun 2kilo(tipu)

5. HyperB aku mabuk jalan (ikan laga)

6. Terima kasih Eli dan Shah Rasid

7. Kena marah ngan mak aku, sebab tu aku balik tak bagitau baru seprise

p/s:: Selamat Hari Raya Haji noh! Aku seminggu sebelum raya ni puasa tak makan nasik semata-mata nak beraya makan daging besok! Ahaha

5 comments:

  1. knp msti ad ak..hahahaha....

    ReplyDelete
  2. rekod aku paling jauh..dungun - shah alam...

    ReplyDelete
  3. hg ada sebab hg yg bertangungjawab bawak aku balik!

    Zulfikar Hazri:: pergh...tak patah pinggang hg jah??

    ReplyDelete
  4. haha...bale jd samseng jalanan dh..haha

    ReplyDelete
  5. muka dah samseng kan zap..ahhaa

    ReplyDelete