Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Wednesday, November 2, 2011

Gula-gula

Hidup ini  tak boleh sentiasa manis, takut kencing manis plak, potong kaki gigi pun ronggak!

p/s:: ceklat ni sangat rare.. susah nak dapat dah.. tesco tadak.. nak ada pun dekat kedai PakLeh ja..kedai Pakleh pun dah xdak.

10 comments:

  1. weyh..
    cari kan gula2 ni..
    mase kecik2 salu makan..
    sekarang susah nak dapat..
    ko beli berpeket2 utk aku pn x pe..
    yeyeyeye~~

    ReplyDelete
  2. wah..gila..mana dpt bnde rare ni..
    aku suka perisa coklat!

    ReplyDelete
  3. haha.mmg jarang dah gula2 ni nak jumpa.tapi sedap

    ReplyDelete
  4. perisa susu sangat enak.rose tu juga enak.

    ReplyDelete
  5. kat kdai pakleh je ada kot cekelat ni!

    kaktulip

    ReplyDelete
  6. ilyezaty:: suruh shah carikkan...mesti dia carik punya demi hg..

    Are-Are:: rare kan? aku membesar dengan cekelat ni

    Rozuan Ismail:: memang susah nak jumpa.. sebab tu kulit dia aku tak buang.

    RARArawr:: mesti lepas sekolah hg suka makan vitamin

    Amalina:: Aku suka rose tu. . rasa dia vantage

    Kak Tulip:: haha.. kedai sebelah umah tok hg la.. Skg tak semeriah dulu dah..

    ReplyDelete
  7. shah nk cari tang mane pulak?
    silap2 dye carikan utk aku pastu dye ngap.
    hehehe!

    ReplyDelete