Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Monday, November 21, 2011

Final Week













Math, worksyop, MUET dan plant engineering dah setel.. sekarang tinggal satu ja lagi pneumatic&hydraulic. Minggu yang sangat penat bagi aku. Dan gambar-gambar ni ialah gambar random yang aku kumpul untuk 2 minggu ni.

TAGS:: Final exam, PUO, DKM5A, tidur, makan, roti canai, udang, ali cafe, stay up, katil, Baby S, Dewan Jubli, Rumah PakHaji, Deqwan, Penyu, Jiji, muet, ABC, Zapri, Zuhaili, Shah Rasid, Shah Ariffin, Jegang E, Turbin, Gay, Zaty, Gua Kek Lok Tong, Nasik Goreng Daging Merah, Ipoh, Tension, Seronok, Teori.

3 comments:

  1. weyh, gambar aku yg mencacatkan pemandangan jugak ko letak ekk..
    delete! delete!
    lalala~

    ReplyDelete
  2. x nak laaaa..
    memalukannnnnnnn..

    ReplyDelete