Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Thursday, October 27, 2011

Rambut Mahkota Lelaki


Kadang-kadang aku jeles tengok kawan aku, rambut cepat sangat panjangnya.. Rambut aku ni dari sebelum raya aku kasi botak tapi duk panjang tu ja sampai sekarang.. Haha.. Tapi apa-apa pun aku tetap bersyukur! Sebab aku rasa rambut aku sangat seksi!

p/s:: mintak pertua nak bagi hilang kelemumur.. Segan dah aku sekali garu kepala sekali salji turun dari rambut aku..haha..tapi tetap seksi!

17 comments:

  1. pakai head & shoulder la.
    elok jugak tuh..

    ReplyDelete
  2. hahaha...ak ad petua dier bale...ko cuah kepala ko ngan air panas..amalkan 3 ari..insyallah..ilang kelemumur...

    ReplyDelete
  3. ilyezaty:: aku dah pakai tapi sama ja kot...clear ok dak?

    Zapri:: byk la hg!! abeh guguq rambut aku yg seksi ni weh!
    ahaha

    ReplyDelete
  4. Cara paling murah hg kasi ja botak balik Bale .

    ReplyDelete
  5. hahah...aku tak larat nak botak dah weh..bila botak nak panjang tu lama gila kottt

    ReplyDelete
  6. Botak seksi apa bale gangsters sikit dari lani jambu ja .

    ReplyDelete
  7. kahkah...hg la jambu wehh.. kalau gunners kalah hg botak ok??
    ahaha

    ReplyDelete
  8. Botak mcm Gelvinho ka keh3 ?. Susah sikit la wei aku botak serious lawak muka .

    ReplyDelete
  9. hahha..relex ar..gunners mesti menang punya...wakaka

    ReplyDelete
  10. aku pakai dove anti dandruff.. takde kelumumur dan lembut bak sutera.. peh peh pehhh

    ReplyDelete
  11. knp lak x ok?
    ko pakai bape botol dh?

    ReplyDelete
  12. pakailah shampoo jenama himalaya, yang untuk rambut kelimumur punya.

    ReplyDelete
  13. zulfikar:: aku nak beli larh dove hg cakap ni..tgok iklan tv pun macam gran ja kan

    ilyzaty:: aku pakai dah..baru 3 kali..

    Amalina:: kat mana nak dapat shampoo himalaya ni?serius ada??

    ReplyDelete
  14. ada, shampoo himalaya.ia mengunakan formula herba yang kurang bahan kimia berbanding shampoo2 yang terdapat di pasaran.shampoo himalaya 2 in 1, shampoo dan conditioner dalam satu botol. kau boleh dapatkannya di farmasi watson, kat tesco pun ade jual.kat guardian aku tak pasti.

    ReplyDelete
  15. yeke??
    orait2..tadi aku p econsave cari la gak himalaya..tapi xdak.. nanti aku carik kat farmsi, watson dan tesco ..trima kasih info !

    ReplyDelete
  16. comel nyee..... hihihhhihihi..... =)

    ReplyDelete