Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Thursday, July 21, 2011

WiFi.

Assalamualaikum..hai!..
Berita baik! modem aku dah menyala balik dah sekarang..yes! dah bersawang sakan dah belog aku ni.. Gambar-gambar pun dah melimpah-limpah dah ni...So akan datang ada entri aku pasal The Reds yang datang Malaysia sempena Asia Tour mereka minggu lalu, ada juga gambar aku di Ipoh...Dan yang lain akan menyusul kemudian..

Ohya! Sapa yang nak jadi yang pertama baca entri aku lepas ini cuba la berjaga malam(lepas tahajud maksud aku) sebab masa ni ja aku boleh update belog maklum la lappy pun pinjam orang tak macam dirumah (Parit Buntaq) boleh update bila-bila masa aku suka. Terima kasih ya @deq wan sebab tidoq malam ni..Kecewa agaknya Torres tak score tadi sebab tu tidoq awal tu...haha.Sapa fans Chelsea sini??enjoy tak game tadi?best??haha..

p/s:: Terima kasih sangat-sangat le kepada bekas budak-budak rumah sewa pakhaji rock ni..sebab tak bayar duet streamyx sampai kena potong..haha..terima kasih sangat sebab curik modem aku..ohya!tong gas pun hilang juga..tak pasal-pasal kena collect sorang RM20...

3 comments:

  1. apa masalah? kau pegi cucuk wayar modem ke? hehehe?

    ternyata bebudak lama sangat celaka, sebab rembat tong gas... dasar penyamun.

    ReplyDelete
  2. haha..aku silap cucuk wayar laa..selalunya modem punya lampu akan menyala lampu power wlan ntok wifi dsl ngan internet..tapi lampu power ja nyala...

    Ya...mahal kogt deposit tong gas tu..ada byk lagi ilang..modem ilang tu yg buat dak rumah aku yg lain marah teruk ditambah pulak tertungak sampai rm9++..ahha

    ReplyDelete
  3. hehe..sian hg. xmau pinjam lappy aku ka?hahaha. berabuk sudah lappyku. sebulan terbiaq ja.

    ReplyDelete