Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Monday, July 4, 2011

Recap-recap Minggu Akhir Cuti aku di Parit Buntar

Assalamualaikum..Helo Preties!
Kamu baca entri kali maybe aku dah ada di Ipoh..Cuti panjang aku sudah abeh dan bermakna masa aku nak menulis pun terhad aku rasa..So ini Buah last aku nak upload gambaq dan recap minggu last aku di sini bersama kawan-kawan aku nieh!

Tepi Sungai
First of all... Lepak tepi sungai dan buang masa perkenalkan diri.Haha.. Kali nie Hafiz takda sebab sibuk buat report Latihan Industri aku.

Shisha Taman Pekaka
Tadak sapa yang merokok pon kecuali si jambu tu tapi saja nak belagak dewasa...Hahah..

Kokies di Rumah Kak Tulip
Tak perlu rasanya aku kenalkan sibling nieh lagi sapa yang follow belog nieh pasti dah kenal..Lepaking di rumah Kak Tulip memang dah jadi aktiviti wajib kami!haha..@mak shadah sangat suka kokies nieh

Transfomers 3D




Sebenarnya aku tak se exited mana pun nak tgok transfomers nieh sebab sememangnya aku tak follow pun dari yang 1st..aku lebih exited sebab dapat abehkan cuti aku dengan mereka!ya!ini destinasi akhir aku untuk cuti kali ini!..

P/s::aku dah ada ipoh skrg..haha..

3 comments:

  1. perhhh...bestnyaa....nk join gak weyhh...lma xkuaq skali kot...bila lg nk balik?warghhh.....

    ReplyDelete
  2. hg ja yng sibok.... -Hafiz-

    ReplyDelete
  3. bestnye shishaaa, kalau isap boleh stone tak? hahahahaha

    ReplyDelete