Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Sunday, June 12, 2011

The Wedding. Bollywood Version

Ya! Kamu-kamu yang seksi tu!!Sini kamu!

Sebenarnya aku sangat tunggu hari ini, majlis resepsi classmate aku masa sekolah menengah rendah dulu. Tunggu bukan sebab apa sebab aku dah bagi alasan nak berhenti dekat bos Petronas yang aku nak attend kenduri classmate aku nie..Wathefish alasan aku bagi kat bos aku sangat la awesome bukan! Tak munasabah betul nak berhenti kerja semata-mata kenduri nieh?kalau kamu bos kamu bagi ke aku berhenti? (ya la aku perkerja cemerlang memang bos aku tak mau lepas aku untuk quit kerja tu.).."Tolong la bos saya dah janji dengan dia saya nak datang, lagipun masa tu la saya nak gather-gather dengan kawan-kawan lain kan bos" rayu aku pada bos.."bos tak kena jemput ke kenduri anak Naseer nasik kandar tu bos?"..haha..bos aku cakap dia sangat kenal dengan Naseer tu, kawan rapat lagi..tapi tak dapat jemputan. *Naseer tu bapak kepada pengatin perempuan yang juga kawan aku tu..sory uncle..Naseer je panggil..hehe

Pengantin
Yah! yang girl itu kawan sekolah aku..Fazilah.. Cool bukan dressup depa.. Selama nieh aku tengok dekat tb ja orang kawen ala2 bollywood gitu..tapi tadi aku rasa macam di Bombay!..haha

The Crowded
OMG! tak pernah aku bersesak-sesak seperti ini..kebiasaannya aku tak suka dengan keadaan berlaga bontot dan jalan kena block terpasak guna jalan jauh. Tapi ex-classmate punya pasal aku redah juga!haha. Aku kawen nanti boleh ke ramai macam nie?..
Ohya!selain aku rasa lain sangat bila dalam hall nieh sebab ramai yang pakai sari..Ganjil sangat aku rasa..

The Gather-Gather

Apa da hal Melayu ke Cina Ke India ke..kita kan Malaysia..tak kisah la kamu india ke cina ke..aku kawan dengan semua!ya!Ada baik juga kenduri ni!Mesti ada soalan macamni "eh u study mana sekarang ya?" ohh.."saya??itu UIA juga saya sekarang" jawab kak tulip tenang!haha

The Menu


Menu!ini seperkara lagi yang aku tunggu untuk kenduri ni..aku sangat mengharapkan nasik beriani tapi nasik minyak pun jadi larh kan!selain lauk daging kurma ada juga pasemboq, sate dan air minum kami cendul!hah!sepanjang makan dalam hall tu semua dari kami tahan pedas dan dahaga sebab jug air sirap tak sampai-sampai, So keluar dari hall tu teruih carik cendul!haha..aku saja balun 3 mangkuk dahaga punya pasal !
psst:: sangatlarh macho dah cool Hafiz masa tunggu nieh!sampai adik tulip pon teruja kan!haha


The Siblings
Ok aku introduce pada kamu ini larh adik beradik Tulip! *Najiha, Amira Abdul Aziz

The Others

Last partition untuk post kali ialah ini!budak-budak yang bajet hotstuff! Selain itu kami bertiga nak buat ucapan untuk Fazilah yang baru saja selamat dinikahkan dengan ucapan selamat pengatin baru, Moga kekal hingga akhirnya..Amin..Ya!nama ja pergi kenduri dab bergambar dengan Pengatin tapi tak sempat pun nak wish apa-apa dekat pengatin sebab amik-amik gambar ja teruih kena turun dari pelamin tu..kalau ak kena pukul sebab ramai yang tengah tunggu turn kan.!haha..saja wat cerita ni * sebenarnya aku , Hafiz dan Idham malu nak wish kat pengatin,,haha. Taniah Fazilah!..

Tak lupa juga aku nak cakap terima kasih kepada bos aku yang sudi terima aku berkerja dan sudi merelakan aku berhenti!

psst::kenapa gambar aku je BlackWhite?haha..sebab aku yang edit kot..haha

5 comments:

  1. nanti kita kahwen, kita jemput kamu tau. tema adat cina pulak. hik3

    ReplyDelete
  2. shedameor::haha..okeh junior!jemput taw!tak jemput siap!

    ReplyDelete
  3. bale kau main hensem ah! <3

    woo. fazilah tu sama umur cam kita ke?

    style gituu, aku pun nk kawen mcm ni lah. *muka dah ada dah. hahaha

    bos hang mmg comels.

    ReplyDelete
  4. layan jugak blog ko nih balecan.... gambar retro mode...

    Pak Naseernya nasik kandar ade sedap mcm nasik wanggey kat ipoh tu dak?

    nak sebut nama ko ni mcm sebut belacan ke?

    ReplyDelete
  5. KuraPura::haha...ensem lagi hg!aku dah macam bangla adala sebab berjemoq..sebab tu gambaq aku tu aku black n white ja!haa..amboi2..hg nak kawen macam nieh ke??cari anak tokey nasik kandar la weyhh
    haa

    Zulfikar Hazri::haha..nieh owner belog rasa hati tu ke??gila tol..betok ke fake ja neh??aku slalu baca belog hg wat refer larh..sebab gaya hg cter best!tak sangka plak hg mai singah sini!haha..

    aku memang suka retro look pon sebab tu kat rumah aku bynk pingan mangkok vintage..hhaha..

    nasik wanggey kat ipoh tu mahai larh..aku p bukak posa ritu pastu tak singgah dah..haha..aku tak pernah plak try nasik kandar pak naseer nieh sebab aku p kedai dia makan roti ja.ahha..tapi kat parit buntar memang pak naseer nieh ada 3 kedai la..

    ReplyDelete