Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Thursday, June 23, 2011

Pray For Hafiz Salleh

 Assalamualaikum!

First of all aku minta maaf sebab lambat update(even aku syok sendiri)...bukan apa aku sibuk sangat sekarang. Well sapa tak kenal Balecan kan.. Sibuk lebih mengalahkan Datuk K ...Ok Sebenarnya aku pergi Hospital Taiping ni dah lama dah..ada la dekat masuk seminggu dah. Kali ni baru aku nak cerita dan memohon jasa baik tuan-tuan macho dan puan-puan comel yang baca entri ini tolongla sama-sama doakan untuk kawan aku ni.

Ok! Aku pergi hospital tepeng ni bukan pergi melawat sapa-sapa mengadung mahupun beranak..Tak singah pun wad bersalin ni..cuma LALU ja depan nih...Tempat yang kami nih nak pergi nieh ICU..Tempat kawan kelas aku..Oh tidak! masuk part ini tiba-tiba mood aku jadi sedih dan hiba bila inggatkan dia balik masa aku melawat hari tu.

Memang patot la aku sedih sebab masa dia sihat aku selalu kacau dia even dia tak penah kacau aku..Lepas kacau gelak2 aku sebab dia lucu bagi aku.huhu.Rasa menyesal gila aku bila teringat balik. Dia tadak dosa pun dengan aku tapi aku suka sangat kacau dia..

Dear HAFIZ SALLEH
Hafiz Salleh..Aku mintak maap sangat la erk sebab banyak usik-usik hg.. Banyak kacau hang. Banyak gelakkan hang..Tapi aku memang macam tu kalau hang nak taw..Bangun la cepat Hafiz Salleh..Sedih gila aku tengok hang kat ICU ritu..Hang tak selesa kan badan hg penuh wayar2 tu??.Hang tak mandi kan sejak duk ICU tu.Sebab tu hang tak selesa kan.Kalau hg nak mandi..Cepat la sembuh taw!.Aku sian sangat tengok hang..Tatau macam mana aku nak tolong. Lagi aku kesian bila tengok  Mak Apak hang cerita kat kami sambil meleleh air mata."Kereta Apih bawak habih total lost..Lori tu naik kereta Apih".Cerita Uncle Salleh pada kami dengan tangan megemgam senaskah Yassin. Kuat Hafiz Salleh takkan nak tengok mak hang teruih nangeh.. Ingat! Kita ada dua sem untuk bersama-sama gengam diploma! Ayuhh! BANGKIT KAWAN!

Lampiran


Tak tahu larh aku dia sedar ke tak masa aku datang melawat tu.. Tapi dia angkat tangan dekat aku..tapi dia tak boleh cakap sebab dokter dah tebuk tengkok dia..Jadi kamu-kamu, especially budak kelas DKM Batch Jun 2009 mari la sama-sama doakan untuk dia ya!..Moga cepat sembuh dan boleh sambung belajar macam budak-budak lain.
Sorry..Tadak pula gambar Hafiz Salleh..Tak sampai hati aku nak amek so aku ada yang ini jela.itu pun bukan gambar aku.. Satu ja gambar dari Baby60 aku kali nih..Yang no3 tu..yang lain aku edit ja dan dari Shah Riduan


p/s:: Kami sekelas memang panggil Hafiz, Hafiz Salleh even dia sorang je Hafiz dalam kelas tu..Maybe sedap kot Hafiz Salleh dari Hafiz ja..ce kamu sebut HAFIZ SALLEH..Match kan..Ok Sebut Macam ni pulak..YA ALLAH KAMI BERMOHON PADAMU MOGA CEPAT SEMBUH KAN HAFIZ SALLEH. AMIN,...

5 comments:

  1. excident terok ? semoga dia cepat sembuh. amin

    ReplyDelete
  2. Haah..teruk..aminn..trima kasih naa junior

    ReplyDelete
  3. huhmmm. semoga dy cepat semboh pastu bole balas dndam kat bale ni. hafiz salleh! bagkit2! -eton-

    ReplyDelete
  4. sedih pulak aku baca citer ko nih.. panas2 hidung lambang mcm nak berhingus...

    semoga Hafiz Salleh sembuh dan sihat balik hendaknya..amin ya Rabb...

    ReplyDelete
  5. YA ALLAH KAMI BERMOHON PADAMU MOGA CEPAT SEMBUH KAN HAFIZ SALLEH. AMIN,...

    Aminn...

    ReplyDelete