Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Saturday, May 21, 2011

Tulip's Baked

Hai Ahad!
Abeh melodi baru rasa nak update belog hafiz nieh..Fuhh...dah 2 hari 2 malam aku kena tinggal dengan @Mak Shadah ngan Apak Zale(merended sampai melaka).. Rasa sunyi sangat hidup ni! Makan pun takdak. aku betul-betul duduk rumah untuk tidur, online ,main game, pastu p kerja balik...bosannya hari tanpa mak apak..Hargai la mak apak kamu yang masih ada ya!

Apa yang aku makan untuk terus hidup 2-3 hari ini??..keropok kacang hijau...ramly kepak ayam..dan Cookies kak tulip ni! wahhh...Itu ja yang aku makan??OMG!aku 0n diet sekarang!haha.malas sebenarnya nak masak*. So aku text kak tulip untuk cookies nieh.. Senang..takyah susah-susah aku nak p dapur rebus meggykan, kurus pun dapat..

Sangatlarh ranggup kokies nieh..dan sangat larh sesuai makan semasa menonton Nur Kaseh dengan siblings kamu nanti!Ada rasa coklat chip..hazelnut..ada masin2nya lemak gitu..Jujurnya aku suka akannya!haha..Sebalang aku boleh habiskan hari ini juga rasanya!
kamu nak? Sila la tanya @Kak Tulip ni yaw! Tempahan untuk kenduri boleh dibuat rasanya!haha

p/s::Boleh kurus rasanya kalau aku tak makan nasi hari-hari macam ni..sekarang pun dah rasa hilang 5kilo dah nieh..hahaha...eton bila nak buat tomyam nya??

7 comments:

  1. pergh.mengidam lak tengok biskut tuh =)

    ReplyDelete
  2. yo!! biaq betui dietnya begitu kok??
    hahaha.. kalau ya pun nk kaki mcm hazamaxyah la nk berdiet sangat. sorry lambat antaq kukies. hahaha sibukkkkk la sgtt.

    ReplyDelete
  3. @rozuan Ismail :: ngidam ??mintak kat @Lily niehh..dia la kak tulip tu

    @Lily :: haha..@Mak Shadah yang ratah kukies tu sambil men FB...aku balik kerja tggal brapa bijik ja..hahah

    ReplyDelete
  4. boleh je kalau nak join,baldi pon boleh.huhu

    ReplyDelete
  5. hahahaha, @mak shadah tak penat ka? siap main FB lagi tuh. haha

    ReplyDelete
  6. @Lily::@mak shadah kalau duk depan fb ilang penat..pastu stalk wall org..haha

    ReplyDelete
  7. asenye mcm hg neyh mken gmokk.. hahahaha... ta nmpk krus p0wnn??.... hehehehehe... grau jewkk..

    ReplyDelete