Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Monday, May 16, 2011

Thor 3D + Tomyam Poktek




 Tomyam Poktek
Dah sebulan lebih rasanya aku tinggalkan Penang dan jujur sekali aku katakan aku rindu live di penang.. Rindu dengan tidak kesopana pemandu dia..rindu akan kesibukan jalanraya dia yang kecik..rindu rumah kak siti muslehat..rindu juga kilang yang aku practikal dulu ! Yela ramai kawan aku kenal disitu! Semalam aku lepas abeh kerja dapat juga turun penang dengan misi untuk movie Pirate Caribean. Tapi salah timing daaa...Ada kongsi je,..takan nak tengok Kongsi kot...Lu tengok lu Rugi muiz aizat kata..So Thor 3D la...baru stim! Bukannya aku tak saport filem Malaysia..cuma aku taknak rugi ja..hahah...Serius puas Thor..tambahan pula dengan bantuan 3Dnya memang aku tak tidur macam aku tengok Senario Beach Boy dulu...haha..

Lepas Thor kami carik makan pula...Plan nak p makan ketam tapi...Kedai tu tak bukak plak hari tu.. Memang bukan rezeki kami la.. Mungkin next time ada Eton mana tau ketam tu ada..haha..Last-last makan dekat Toyam Poktek nih pun jadila...masa duk penang dulu tak penah singgah pun walaupun rumah sewa dekat sangat..
Next Plan plak 19/7/2011 ya! Kak Tulip kepala...haha
Penampilan Khas:: Azri Josri...sepupu aku..

p/s:: gambar-gambar aku kali aku speselkan sikit dengan bantuan 3D so dapat kan spek 3D nak tgok gambar-gambar nieh ya!..teruja la sebab 1sttime tgok 3D..haha..sebab tu kami plih THOR bukan kongsi..dan Thor tak seGengster Kongsi..sesuai umur macam Azri tengok..ahahha..melawak*:P
Tambahan :: aku ingatkan kamu bawak la kad student bila nak tgok movie ya! dari RM17 dapat jimat RM3..









12 comments:

  1. best tak thor 3D?amboi bergaya ye pakai spek tuh.haha.pegh tomyam.feveret!huhu

    ReplyDelete
  2. haram ... jeeles nyaaaaaaa p x ajak

    ReplyDelete
  3. hahha dulu!

    Rozuan Ismail :: Thor terbaik!jangan tidor kalau tengok kalau tidor memang tak faham la..haha

    Mie:: haha..okok la..pasnieh aku ajak hg wajib turun penang okeh??aloq setaq juh sangat..hahah

    ReplyDelete
  4. kura:: haha..poktek love u too!

    ReplyDelete
  5. bale.. klaka la.. hg bru fes tyme ka tgok movie 3D? ksian hg noe.. hahaha.. tp cek mmg prefer hg kena gak p tgok kongsi.. cek da tgok.. mmg bedekak dri mula smpai abez.. hg ajak eton skali.. pastu p tgok fast five.. tebaek!

    ReplyDelete
  6. mimiey:: yela baru st time selama nieh sayang duet nak tgok 3d..haha...fast five dah tgok last week..haha..so thor la tggall..tu nasib thor ada 3d ja..kalau xdak 3d..sampai skg tak penang tgok 3d movie..haha..kongsi nnti donload..saport tak ?saport kan tu..hahaa

    ReplyDelete
  7. hahahahhaah... lmbt la download.. bek p tgok je troz.. tp murah eyk kt sne 3D.. kt sni 3D rm19 hengget kott... n awat hg da gmok?? adoyaiii..

    ReplyDelete
  8. mimiey::Tapa biar lambat asal selamat la..sekarang sibuk kerja..lagipun xdak kawan la nk p tgok movie eton pon jauh...murah lagi kalau bawak student kad taw

    ReplyDelete
  9. Mimiey lagi:: gemok sebab duk rumah asik makan ja..hahah

    ReplyDelete
  10. 0ooo a'ah eykk.. tol gak.. better late than never.. hahahah.. adoyaiii... jgn asek dok uma jekk.. mken kmbang twuu... mrah eton hg kunkk... g workout! hahahahahaha...

    ReplyDelete
  11. Mimiey::memang skg check tgh kerja laa,,,haha..dah kuruih sgt plak dah
    ahaha

    ReplyDelete