Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Sunday, May 29, 2011

Potraiture # Wafiy

Assalamualaikum.

Mulai sekarang aku akan upload potrait-potrait! Opss! Ini bukan contest cermin mata atau contest senyuman menawan..Aku akan upload potrait yang aku rasa aku nak upload..haha..Sepatutnya aku mulakan dengan potrait owner belog ini(Hafiz), tapi the latest tak dapat lagi so aku mulakan dengan potrait si Abdul Wafiy Abdul Redduwaf ini dahulu..Akan datang mungkin potrait kamu aku upload plak sapa tahu(hafiz dulu sebenarnya baru kamu).
Hot stuff bukan wafiy nie?yeah! dia kawan sekolah agama rakyat aku dulu! Tapi dia sombong sebab dia tak main dengan budak laki macam aku masa dulu, dia main masak-masak dengan perempuan ja dulu!awww, so noty u wafiy!

Nikon D60 + Nikkor 50mm f/1.8D

7 comments:

  1. hapis kat belakan tu pon sebuk nak enterprem..
    rusak2

    ReplyDelete
  2. HAHA..hapiz mesti kena ada jugak larh..nanti org tatau sapa punya belog lak kalau dia xdak..ehehe..

    ReplyDelete
  3. sebab dia comel sgt geram i taw!!

    ReplyDelete
  4. haip aisyah! :D

    -wafiy

    ReplyDelete
  5. إِنَّا للهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ‎

    ReplyDelete