Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Wednesday, May 4, 2011

Penang Part 14# Jeruk@Chowrasta





Mungkin ini boleh jadi ole-ole dari penang untuk kamu-kamu! Sapa mahu sila message aku ya! Kalau sombong tak dapat la kawan. Seronoknya hidup di penang nieh ialah Makan.. Haha.Kepada CIk Atiqah Primadona aku akan tapau sikit Jeruk buah pala kaw!

Jeruk bawang buat urat muka aku kejang! Memang tak sangka aku ada jeruk bawang ya!haha...Cik Eton nak Jeruk Bawang tak?hahah...

P/s:: Yang dalam gambaq jeruk betik tu bukan lalat ke ulat ke cicak ke apa bagai okey..tu lebah..haha...kan lebah suka akan menda-menda maneh...tak hairan la ada lebah disitu..hahahha...dia pon nk interframe diri gak..kahkah

14 comments:

  1. haha, best gila jeruk ni.
    leh wat ole2 ka?
    haha, bungkuih2 buat bunga teluq pun sodapp!!

    ReplyDelete
  2. Lily::hang nak jeruk apa???salak??sengkuang??cerry??suma ada...haha..sebinear la kan..haha

    ReplyDelete
  3. mie::memang la sedap!jom la shoping lagi!hahha

    ReplyDelete
  4. hoi aku nk carkuetiowwwwhothot punya!
    xnk jeruk sebab aku xmengandung lg. eh. haha..

    ReplyDelete
  5. kura::haha...hg memang smpai bila2 takan mengadung larh!kahkah...carkuetiowwhothot tu kat mna??tak pernah dengaq plak..jom bawak aku p sana..haha

    ReplyDelete
  6. hahahha..aku pon xmau weyh ! siap ada lalat bagai !

    ReplyDelete
  7. lynda::opss/...itu bukan lalat okeh!..itu lebah la...lebah kan suka menda2 maneh..kan..kan..lalat suka menda2 busuk!

    ReplyDelete
  8. Raplah Pitstop::haha..nieh agi sorang!...tu bukan ulat larhh!!lebah!hahha..

    ReplyDelete
  9. yeye je. tgk dah tua nnt, mengandung tak bersalin2 je. huahuaa. erk? ada celah lorong2 gelap tu. aishh! haha

    ReplyDelete
  10. Kura::kalau boleh like coment hg nieh memang aku like dah komen hg nieh!haha...takot la jadi macam tu...tak macho dah.ahha..lorong gelap mana weh??jgn ckp kat JMTI hg sudah..aku dok island..hahah..riak tak orang island nie??ahha

    ReplyDelete
  11. haa. tak macho ke mancho ke koncho ke. kena trima kanyataan gak hahaha. amboiiii org pulau.. kemain lg. putaq sat lg pale hg baru taw hahaha

    ReplyDelete
  12. Kura::haha...sekrang umoq 20 pon dah mengadung sebulan nanti dah 20 mau nak meletup kot..haha..awat putaq pale??pala la.haha

    ReplyDelete