Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Thursday, May 26, 2011

Mee MAMU Corner

 Sekarang ni memang panas sangat cuaca. Lagi panas kan kalau keluar makan tak ajak! haha..
Mee goreng mamak dengan sebijik kelapa pandan sudah cukup untuk petang yang panas tu!

p/s:: aku memang suka mee mamak sebab dia tak basah macam mee basah..tapi mee mak aku the best ever la..Sebab tu mak aku suka buat laksa dari mee goreng..Dan aku memang tak makan laksa lain la Eton si Hantu Laksa tu.

6 comments:

  1. mee mamak mana weyh?cam sedap je?

    ReplyDelete
  2. memang larh sedap kat taman golden jade tuhh
    kwan aku bawak
    haha..aku follow jela

    ReplyDelete
  3. Post la kat kampar sepinggan!

    ReplyDelete
  4. Kura:: Hahha..owhh nk post kat kamparr..tgok nur kasih bukan nak couple seat ngan aku takpe...
    ahha

    ReplyDelete
  5. paneh ni.. mkn x ajak. haha. dh lama tak pe kena mee mamu ni. dulu ingt lagi mee mamak dekat dewan ramli ngah talib tu yang bwak keta sorong jugak. yang orang tua2 juwai tu. sedap gila lah.. aku suka!!

    ReplyDelete
  6. aah...mee mamak kat dean tu!pergghh...layan beb!dah lama dah...aku dari kecik dah diajar makan mee mamak rupanya..dulu setiap kali tok aku datang rumah mesti bawak mee mamak tu..wakaka..

    memang sajak nak bagi hg jelush pon sapa suruh xnak balik kan..hehe..mamak sorang lagi...tak jelush ke?haha

    ReplyDelete