Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Thursday, May 5, 2011

Jom Semak Kamu Dapat IPTA mana..

haha..ini bukan portal rasmi kementerian pengajian tinggi okeh!..aku saja nak bagi link untuk kamu semak IPTA mana kamu dapat..aku boleh buat entri nieh pasal adek aku pon tunggu result nieh..haha..kamu yang ada dekat poli ke UIA ke UTM ke..jgn mengedik chek ic kamu pulak!!duduk diam2 kat poli ngan UIA tu..ahha...kenapa poli ngan UIA plak??hahah

nieh link nya! CHECK it out!

Semakan Keputusan Permohonan Kemasukan IPTA Sesi 2011/2012.. Aku tau aku dah lambat sebab pukul 12 tadi dah keluarkan..Taniah kepada Syafiqah dan Azri masing dapat asasi TESL dan UTM...


p/s::"Berlari...aku menanti kamu setiap hari..aku menunggu dari Isnin Selasa, Sini Sana.."
haha...

4 comments:

  1. aiseh UIA?hahaha
    Tahniah dik Syapikah!!
    Terima ke tolak tawaran? ke nak p matrik jadi dokter?
    Wah, kalo amik tesl bakal cekgu omputih la ye kamu!
    Apa2 pun I wish ol da best tu you (ape trok benar BI aku nih) hehe

    ps: nak duk UIA diam2 ;p

    ReplyDelete
  2. Anony:: kamu dapa mana??taniah ya!

    Lily::yeah! yg duk uia skg tu dok diam2 sudah la..haha

    ReplyDelete
  3. mintak tolong sangat sangat supaya korang letak gambar azri josri bebanyak. rindu lah kat dia.

    ReplyDelete