Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Saturday, May 14, 2011

Faizal + Azie = Irfan

Aku sangat larh geram dengan pipi budak ini...Bulu mata dia juga melentik dan panjang...Auuuww...muka comel ikot apak dia Cikgu Faizal Puteh macam mak dia.Cikgu Azie..Haha,,sapa Cikgu berdua ini??Cikgu yang banyak pasal komputer. Dari abang aku, aku dan adik aku sekarang la kami belajar dengan depa nieh..
Abang aku 1st Batch Giatmara Parit Buntar, Aku Batch yang ke-5 dan adik aku sekarang Batch yang ke-10..Dari cikgu berdua nieh bekanal-kenal masa zaman abang aku dan bercinta teruih berkawen masa zaman aku dan dapat anak pada zaman adik aku sekarang...kiranya giat tu famili aku punya gak larh.semua lepas SPM teruih belajar repair komputer..haha...Banyak kenangan aku dekat Giatmara tuh. Mungkin aku akan cerita lebih lagi lain kali!

p/s:: tengok suka betul dia main bantal busuk aku tu..haha..ya! kami berebut Bushuk tadi..HAHAHA

5 comments:

  1. haha, kiutnyaa. gerammm aihhh. bulu mata tak tahan tuuuuu..
    ayaq liq meleleh tu.. hehe. comel3

    ReplyDelete
  2. hahha..tahu takpa...bulu mata dia..awww...nk amek gunting potng ja..hahah..bantal busuk tu yg penting..nk inteprem gak
    ahahha

    ReplyDelete
  3. geramnya tengok pipi dia.rasa macam nak cubit je

    ReplyDelete
  4. wah comey nya anak cikgu....nie yg uat ag geram nie...dah la lama x jumpa cikgu.....huahua....

    ReplyDelete