Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Tuesday, April 19, 2011

Rakan Operator part# 6

April 19 2011! haha..jangan beria la kamu Bale nak buat tarikh macam tu. Dekat AMD yela wajib tarikh macam tu.. This is ur belog!! So Balecan's rule la..ur own way la!.19.4.2011 adalah moment yang tak dapat dilupakan oleh kebanyakkan operator amd ni! especially bagi shift A. 


Sebenarnya ramai diantara semua ni aku tak kenal cuma tambahan pula kaum-kaum Hawa nieh langsung tak pernah senyum apatah lagi tegur! Bukan aku yang sombong tapi aku sangat la pemalu orangnya! Haha.. Macam mana aku boleh mengorat eton pun aku tak tahu! Tapi kalau yang laki-laki tu ada la juga aku senyum-senyum dan sembang sikit.

Aku tak boleh sendirian dekat situ sebab ratio budak poli aku amat la kecil berbanding dengan poli perlis dan poli seberang perai..and the ratio is sorang budak puo(aku) bersamaan dengan 5 budak poli perlis/s.prai..Jadi aku mahu tak mahu mesti la tebal muka jadi ramah. Mana boleh kalau kita nak hidup dalam puak kita je kan! Ini la masanya kita nak kenal orang lain-lain tempat. Owh ya! Selain dari puo, s.prai dan p.perlis. AMD juga ada amik budak dari poli Kulim.

Tak mau cakap banyak bebudak ni suma dah mintak aku upload gambar-gambar BBQ bawah Jambatan Pulau Pinang! Ada dua kamera yang aku pakai semalam satu dari d60 aku dan satu lagi aku pinjam SDcard dari d3000 Hazmi! haha...pinjam SDcard je..

Dari d60 aku.









Aku rasa kali ini paling banyak aku upload gambar kat sini..sory sangat-sangat aku upload untuk kawan-kawan lain ya!terover upload!ahha..setrusnya dari SDcard Hazmi.
oh yeah! gambar-gambar awek byk kat SDcard si hazmi nieh kalau kamu nak lagi pergi mintak kat dia. HAHA..

Aku nak banyak-banyak terima kasih kepada kamu-kamu yang terlibat semua semalam.. aku memang enjoy..hapening dan aku takan lupa moment ini bila balik poli nanti..kamu juga jgn lupa dengan aku ya! rajin-rajin la coment aku punya wall..kamu semua memang sporting gila weh!Aku ingat kamu semua sombong sebab tannak kawan dengan budak PUO(padahal aku yang tak tegor) tapi tak la..Kamu semua suma okeh!haha. Terima kasih kepada Hazmi sebab sudi invite aku datang ya! Sangat-sangat teharu..OH yeah! terima kasih sangat-sangat lagi kepada Orkid yang bersusah payah handle pasal makanan..perap ayam buat nasik dan tomyam! Juga air sunkist yang manis tu! Ayam tu memang sedap! Lepas nieh kalau ada reunion boleh suruh Si Orkid n the geng buat lagi!hahaa
Lagi seminggu kalau nak jumpa aku.. Mungkin lepas nie kamu takkan jumpa aku sebab aku ank balik jauh! Jauh sangat poli aku dengan perlis.hahahah


lagi satu aku sangat suka akan suasana lokasi bbq ni! Kami buat kat bawah jambatan pulau pinang.. Memang view dia sangat catik!haha..boleh tengok bila jambatan tu sesak. Bila malam lampu-lampu kat jambatan tu memancor! Memang sexy! Terima kasih pada yang pilih tempat ini!

p/s::fakta menariknya ialah! Aku Sorang saja PUO malam tu!hahaa. Tengok ramai tak kawan aku??bekawan tak semestinya senegeri senegara kan?

dan satu lagi.. Di saat kita bergembira mesti ada yang bersedih itu memang benar-benar berlaku kepada kawan CSI kita dia shift D..dia kehilangan Bapanya.. Jadi mari sama-sama kita sedekahkan Al-fatihah..."AL-Fatihah". Moga Bapanya ditempatkan di tempat orang yang beriman. Amin....Takziah ye Muhamad Ekmal



9 comments:

  1. hahhahak . tq cz sudi tag nama aku kt sini
    ahhaak aku x kan lupa jasa ang ajaq aku sal kamera
    haahk


    nnti blik puo jgn lupa kmi kt perlis yaa

    al fatihah

    ReplyDelete
  2. haha..perli ke apa aku noobie kot!

    aku takan lupa kawan2 operator nieh larhh...haha...tak kira la perlis ke kulim ke mahupun psp..haha

    al-fatihah

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. gmbar jmbtan peneng tue mmg lawa

    ReplyDelete
  5. HAHAHA..ampa semua yang terbaik!hahha

    ReplyDelete
  6. apis kenyang trok mlm 2 nohh...haha...siap men perot lg..

    ReplyDelete
  7. pemalu la sangat kan!haha
    Hapis >>muka kenyang.
    awan nano pon ada!hik3

    ReplyDelete
  8. haha,,,

    zapri::apis tak puas larh makan tu...even dia makan untuk skali pon...

    kak lily::haha...betoi la au pemalu..kat skolah dulu sapa brani tegoq aku??hg ja kan/.haha..
    suka betoi hg dgn awan nano tu ek
    ahhaha

    ReplyDelete