Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Saturday, April 16, 2011

Rakan Operator part# 5

Selamat sejahtera! Pagi juga! Lagi seminggu lebih je untuk aku dan rakan-rakan lain bergelar operator dan makin singkat larh masa aku dengan rakan-rakan yang baru aku kena semua nieh! Ya memang benar aku tak suka dengan suasana perkerjaan macam aku lalui sekarang tambahan pula gaji kena potong kan! Memang rasa nak bakar je! Haha.. Tapi aku sangat seronok dapat rakan-rakan baru yang senasib dengan aku nieh.. Sebulan akhir ini baru larh aku pandai nak bersosial.. Bekenalan dengan orang baru  Selama ini aku mengagap mereka la yang tak reti berkawan padahal aku la yang sombong nak bertegur sapa! Sekarang rakan aku makin bertambah! Semua dah mula gelak sama-sama dan fly sama-sama!opss! Mungkin sebab itu aku rasa sayang nak habiskan praktikal ni!
Ini larh muka-muka yang selalu dengan aku bila tak p kerja..tambah-tambah hafiz ni(gambar ke3)..Memang wajib dia dengan aku! Sebab apa ? Sebab dia orang kampung aku kot! hahaha.. Gambar depa nieh saja aku edit guna teknik holga sebab gambar depa nieh dah familiar dengan entry-entry aku sebelum ini! Kamu yang follow episod operator aku mesti dah kenal kan!
Hah!episod kali ini aku mahu kenalkan rakan operator aku yang baru saja-saja aku kenal.. Itu pun sebab dia ramah dia yang tegur aku lepas dia tengok belog buruk aku nieh! Tak banyak aku tahu pasal dia dan dah tentu sekali dia advanced pasal camera nieh! Aku tak pandai la kalau nak sembang camera nieh. Semalam baru aku dapat pegang Speedlite dan Batery Grip! firsttime aku dapat pegang terasa diri ini terlalu noob kalau nak cakap pasal camera nieh! Ahaha..memang aku noob! Terima kasih kawan sebab bagi aku test apa yang lain dari camera aku nieh!
Kamu sendiri tengok larh bertapa jakun nya aku dapat pegang lens yang lain sikit dari kitlens aku! Haha..Omg! Aku dah memalukan diri sendiri! So kamu-kamu yang pandai dengan menda-menda nie mari la kita kongsi sama-sama info ya.. Kalau lebih baik tu,, Kongsi la lens sekali taw!.hahaha..Jom kita tengok gambar-gambar lain yang awesome jom!HAHAH..comelkan!

p/s:: aku sekarang pun sangat teruja dengan lomography! oh yeah!!lagi satu aku nak inform episod operator nieh dah di hujung ceritanya! Nantikan FINALE episod!wakaka gedik lebih!


Kamu Nak try Operator-operator nieh pulak??

2 comments:

  1. tudiaaaaaaaaa ... segan weihhh.. aku pon x pndai sgt

    ReplyDelete
  2. haahaha, kerja pon ada fly..
    baguihnya..
    apis tu bukanka kawan sekolah hg/\??


    ps: jgn nak noob sgt nooh..

    ReplyDelete