Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Tuesday, April 5, 2011

Rakan Operator part# 4

Auwwww!!dah lama aku tak update belog macam para perempuan selalu update tu! Cerita pasal kawan-kawan dia! HAHA.. Mai dah gedik aku! dan mula exited aku nak cerita pasal kawan-kawan operator nieh! Kali nieh aku yakin gambar SiHafiz tu takkan ada!yey! seronok!

First sekali kita mula dengan boss! Kebetulan pulak nama dia sama dengan nama boss kilang aku! Ya! Memang boss kami orang Melayu! Tapi masa raya haji pon datang kerja.. Aku pun tak faham bila masa dia dengan family pon tak tahu la.. Asik balik kerja pukul 2pagi ja aku tengok! Haha..berbalik pada budal sofii nieh dia! Dia antara paling banyak tak datang kerja!hahaha..ini Facebook dia


 HAHA! Punya sedap mak apak bagi ahmad naim tapi kami pangil TOK DIN.. Aku ingat dulu nama dia Khairudin ke, Zainudin ke..tengok-tengok facebook dia Ahmad Naim daaa..haha.. Memang aku suka aku dengaq bercerita. RANCAK! Sebab penang dia memang pekat baq hang! Dia larh yang bertagungjwab bawak kami naik batu feringgi! Memang tempat dia kan! Ahmad Naim facebook!

Ya ini Abdul Fattah.. aku pangil Fattah je! Dia antara operator yang paling cemerlang kat kilang tu waktu operatornya dulu memang susah nak tengok dia ponteng kerja! haha.. Sukanya aku dengan gambar nieh! auuwww<3!! Dia larh kawan Tok Din kat atas nieh! Memang depa rapat sangat! Jeles aku dengan tok din! Hahah..facebook Abdul Fattah
Yang ini pula Azli jambu je!haha..ada tahi lalat lagi kat mulut! Auuww! wathepak sweetnya dia!! Kalau aku perempuan memag aku tergoda dengan dia.. Muka suci ja! Tapi ponteng sama aku juga!hahha...Jadi jangan dunga orang dari luaran ya ! Penah dengar tak Pak Ostad sekolah agama pun rogoi murid dia??hahha...oppss sory azli hg bukan pak ostad tu! Kita ponteng ja..Tak rogoi an orang kan! hahaha..Facebook dia!
haha!yang ini paling aku suka dengan gaya rambot dia! Memang aku pangil dia Hafiz awan nano tu! Haha.. Aku pun tak tahu nama betoi dia.. Orang ramai pangil patrick ja..Aku pun tak penah panggil dia lagi..Pangil "aku ,hang ja" hahha...facebook dia??
yang ini! Pemalu!haha..nak bergambar reramai pon malu.. Tak kenal lagi kot dengan aku.. Yelaa baru sekali kamu keluar lepak cegini...dia laen shift.. Memang tak la nak lepak selalu macam tok din dan abdul fattah tu! tapi tak kenal maka tak cintakan! Haaha..Aku bukan gay la yus! Jangan takot! Yang aku tahu pasal dia. Dia serumah dengan Patrick, Abdul Fattah, dan Muhd Azli. ini munkin facebook dia!

Hahaha..dai nieh mungkin familiar bagi kamu yang tegar follow belog aku nieh! dia housemate aku, satu poli aku! dan next sem pun dia akan satu rumah dengan aku! Haha..kenapa aku pangil dia petak dia pakai moto cup petak ke? Tak! sebab gaya rambot dia yang petak bila potong rambot mesti petak punya! Anak polis mungkin! Haha.. Dia yang paling displin dalam rumah aku tu! kerja pukul 6.30 pukul 5 dah mandi siap! bagus Apak dia didik dia! dengan statement aku tadi tak bermakna apak aku tak didik aku siap awal suma tu! aku cuma suka last minit punya kerja! Hahaha..Perlu ke aku cerita panjang-panjang pasal mamat nieh! Dia punya gambar dalam belog nieh pun lebih kurang Hafiz ja! Facebok?klik sini
Hahaha...Aku rasa fisrttime gambar budak nieh dalam belog nieh! Mungkin dia malu nak publishkan dia kot dalam belog nieh! haha.. Mungkin juga dia tak yakin dengan diri dia! Sebab masa dulu dia sangat takot dengan orang ramai terutama sekali dengan perempuan! Ahha..bukan takot diri di ngorat tapi cuma takot perempuan tergoda! waakaka..wathepak! Puji diri sendri! yeah! mungkin gambar Hafiz yang selalu ada dalam cerita operator episod sebelum-sebelum nieh kot! Tapi betoi! Aku sekarang kena berani kan diri untuk kawan dengan sesiapa saja termasuk KAMU wanita!hehhe...facebook??
HAhah..Mungkin sebelum nieh kamu-kamu tahu kilang mana kami-kami jadi operator. AMD! kamu tahu ke kilang amd??tahu ke Amd tu apa??tahu ke kilang tu buat apa??tahu ke kat Malaysia nieh ada satu ja kilang amd nieh??hhahaha..Kalau kamu tak tahu apa itu amd tu kamu bako je komputer kamu tu melainkan kamu nieh orang Intel!hahah...yea! ada dalam gambar tu aku tak kenalkan pada kamu kan! itu sebab depa dah ada episod sendiri! Kamu boleh tengok last-last episod!


4 comments:

  1. woi2 jeles aku ... nk ikot jgaak

    ReplyDelete
  2. xleh blah operator yag cute tuhh..
    hahaha

    ReplyDelete
  3. mie::haha..nnti kita p mana2 la weh..aku nk test gak bini hg yg seksi tu D3000 kan..haha
    mira::hahha..tu la dia hafiz masih jelas..hafiz awan nano..hahah

    ReplyDelete