Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Friday, April 1, 2011

Rakan Operator part# 3

Ohyeah!!!!makin lama makin banyak gambar operator-operator nieh aku simpan.. kali nieh aku kuluar dengan operator-operator dari poli perlis!seronok dapat sama-sama macam nieh! Asyik gelak ja! Aku rasa orang-orang dekat mall tu mesti hairan dan ghairah tengok kami nieh.. Happy macam tadak masalah ja semua. Padahal gaji bulan 4 nieh kena potong! Haha. yela suma ponteng dari bulan 12 sampai bulan 3 dia kira.. Bulan nieh memang tadak wayang-wayang larh!
kali nieh aku tatau pasal biodata semua-semua. nama pun aku tak sempat tanya sebab gelak je Ringgo belum setat lagi suma dah kekek dalam panggung tu! Haha..sory la kawan-kawan! Ada rezeki aku interview sorang-sorang la ekk..susah sangat jumpa ampa suma!

Sebelum semua balik tidoq kami makan reramai dulu.. Aku ingat kali nieh memang tadak Hapiz larh dalam gamba-gambaq semua nieh! Tengok-tengok ada gak selit satu dia nieh! Oppss! lupa dia OWNER belog nieh!so ampa jangan la marah dia kalau asyik-asyik muka dia ja! Setiap kali episod operator dia mesti tak lepas peluang punya!

Kamu Nak try Operator-operator nieh pulak??

4 comments:

  1. haha.. aku duk tercarik gambaq hapis..
    ingt dah takda kena buang negeri..
    rupa-rupanya ada jugak!!hahahhaha

    ReplyDelete
  2. hahah..mesti la ada mira oii..nieh dia punya laa..wakakak

    ReplyDelete
  3. wehhh..
    style...
    1 ja kureng...
    RANGO
    bkn ringo...
    yang len SEMPOI

    ReplyDelete
  4. Alamak!jgn potong stim larhh!
    hahaha

    ReplyDelete