Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Monday, April 18, 2011

Penang Part 10# Taman Belia

 Dah lama aku perap gambar-gambar bebudak nieh.. Yela...Operator nih mana ada masa nak buat semua-semua nieh bila hari betul-betul free ja aku akan belek-belek gambar-gamabr kenangan aku nieh!

Aku sangat suka akan tempat ini.. Tenang dan menenangkan.. Sebab faktor lokasinya mungkin buat aku rasa tenang dari kesibukan jalan raya penang! Kamu tahu saja la penang macam mana..Jalan kecik kereta banyak Rumah pula tinggi-tinggi..Seronok kat sini tempat mandi pun tak bahaya (aku prefer pada diri sendiri).. Aku tak pandai berenang sebab tu aku cakap tak bahaya! Pelbagai aktiviti mungkin kamu boleh buat disini! Cuba la ke sini kawan!

p/s::taman reakreasi yang cool..

2 comments:

  1. harammm eihhhhhhhh p x ajak mmber

    ReplyDelete
  2. hahah..aku tak kenal hg lagi latime nieh
    ahahha

    ReplyDelete