Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Saturday, April 23, 2011

Penang Part 11# Kebun Bunga @ Waterfall

Pernah aku datang tempat ini bekurun lama dulu. Tak banyak bezanya dulu dan sekarang mungkin aku dah banyak lupa pasal tempat ini! Hahah.. Dulu mungkin ramai orang mandi manda tapi aku pergi tak nampak pun tempat yang boleh mandi..

Rasa nak berendam je dekat sini sebab sini je tempat paling sejuk dan teduh..Nyaman dan tenang. Arap tiada yang kencing di tempat sebegini. Manusia sekrang bukan boleh harap. Dala lif rumah aku pon selalu bau ancing. Kalau bernasib baik memang aku nampak kuning-kuning dekat lantai lif tu. Watetfish! tada tempat lain ke kau nak kencing! Tahu la tak sunat!
Jangan kamu cuba bawak couple kamu cemarkan keindahan ketenangan tempat nieh! Aku nampak memang aku terajang!haha.. Asal waterfall je ada je port masiat! Kemon larh! orang datang bukan nak tengok kamu buat dosa basah. Orang datang nak happy-happy..
Cuba la kamu datang sini dengan keluarga atau teman memang dapat releasekan tension kamu. (yela,.. Kamu sorang je yang ada masalah orang lain takdak kan) So cubala datang. Peluh juga akan keluar kalau kamu pusing satu tempat nieh!

 

Akar pokok nieh baru aku teringat, dulu akar nieh tak la macam sekrang ni. Ingat kamu pun tak semestinya bergetah.. Satu ketika kamu juga akan bongkok larh!

No comments:

Post a Comment