Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Wednesday, April 6, 2011

Koleksi Bokeh Si Lens 50 #1


Yeah!! Sebelum ini aku ada post entri pasal bokeh! kalau kamu tak tahu klik sini..itu dari kitlens aku! Dan ada satu lagi bokeh si cilik. Tapi aku tak penah nak cerita pasal bokeh dari prime lens nieh pulak sehinggala aku terbaca belog ini! Terima kasih sebab ingatkan aku pasal bokeh nieh.. Dan terima sebab info kamu! Amat membantu! Boleh la nak rujuk belog kamu!

masa aku dapat-dapat ja lens tu aku teruih amek gambaq nieh!nieh la dia tangkapan pertama aku dengan lens nieh!
Galery Balecan
Banyak aku amek gambar-gambar barang-barang dan ciptaan Tuhan nie! bukan aku tak reti nak potrait Orang tapi aku takdak model yang nak aku amek gambar setakat member-member aku lain tu memang belambak-belambak larh! hahah


Aku sangat larh Noob dalam hal-hal amek gambaq nieh! baru ja lagi kan! nieh jela aku mampu buat! Tapi sumpah aku tak edit.. Kalau edit buruk gamaknya! Hahah
 Dia sorang jela pompang yang aku slalu potrait kan! hahaha! Sangat kagum dengan kecantikan ciptaan Allah. Dengan tangkap gambar juga kita akan sentiasa memuji ciptaanNYA...

p/s:: Aku sangat suka dengan statement dari belog ini.. Yang dia aplykan bokeh dengan kehidupan seharian kita! Kalau kamu nak tahu bokeh tu apa cuba kamu buat camnieh! Kamu letak satu jari kamu depan mata kamu dan kamu tenung jari kamu saja! Apa yang kamu akan nampak latarbelakangnya?? Itu larh bokeh!

No comments:

Post a Comment