Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Monday, April 4, 2011

Jom Makan Durian bersama Balecan!

Hahaha..mungkin aku terlambat update pasal si Raja Buah nieh..Ya memang dah lambat tapi nak buat macam mana kan..Harga dia sekarang tengah mahal terpaksa la sabar dulu. Tapi abang aku dah tak dapat tahan sangap dia nak makan durian nieh dia beli gak walaupun mahal pun! Janji puas!

Bukan apa.. Aku sengaja ja post entri nieh aku dok tgok kawan-kawan fesbook aku dok wat ayat sedih ngidam durian la..gian larhh...macam kawan operator aku sorang nieh.. Memang dia tak penah aku publishkan dalam entri operator sebelum nieh.."next-next episod mungkin gambaq hang aku masukan taw Nizam!"
alorh siannya hg Nizam gian ya??ahhaha
Nah! Aku tarok lagi "dorian" kalau hang gian sangat Nizam! Hahah..Hah! Kamu-kamu lain dah dapat belum merasa musim nieh punya durian??haha..kalau kamu dah dapat kongsi la pengalaman kamu dengan aku jangan malu-malu ya! HAhah...macam segmen pulak dah!!
ahhaha



p/s:: Stim sangat melantak sampai aku tak boleh tidoq lena semalam..berpeloh-peloh tidoq bukak ekon sekali pun! Ahaha

9 comments:

  1. hahaha..mmg btambah sangap laa...

    ReplyDelete
  2. hahah..amek hg!pinangan raja buah!

    ReplyDelete
  3. xpa2...t blek ipoh ak angkut satu bakoi..

    ReplyDelete
  4. perghhhh..terus ngidam tgk gambaq !tp dah dapat makan.haha

    ReplyDelete
  5. nizam::hahha..amboi satu bakoi..makan la sampai lebam!
    lynda::sini mmg sennag dapat..hahah..aku beli kat taman pekaka

    ReplyDelete
  6. wei kome..doghoyan dah berbunge..moh kite mkn same2...mr.os punye lagu la wei..hahahaha....

    ReplyDelete
  7. hahha...yahh!!tu lagu sesuai buat si nizam tuu,,,dia org perak
    hahah

    ReplyDelete
  8. oh kome droyan udah luroh
    moh kite pinang anak dara
    anak dara..anak dara bota
    berjumpa di pdg tggala...
    kate deme sakit jatuh cinta
    sakit lagi bila jatuh tgga

    ReplyDelete
  9. HAHAHHAHA...lawak larh lagu niehHH!

    ReplyDelete