Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Monday, April 18, 2011

Notis Panggil Balik!

HAH! Mungkin ini berita yang sangat seronok untuk didengari pada setiap student yang sedang menjalani Latihan Industri dan terus besemangat nak habiskannya yanag hanya berbaki seminggu lagi!

Kepada PUOian kamu nak link dia click sini! Download dan print ya! Jumpa kamu sem depan! TAK sabar nak balik  poli nanti bila dah sampai poli tak sabar pula nak grade!haha..

p/s::tengok! kamu tak boleh pkai seluar jeans dah p poli nanti! pandai-pandai kamu carik seluar track! AHAHA..terima kasih!XD

6 comments:

  1. HAHAA..kami laju sikit ja..besok2 dapat la tu..haha

    ReplyDelete
  2. wei bale...print kt aku..nnt aku bayaq..umah aku x dak printer..

    ReplyDelete
  3. okok
    aku dah print 4 tadii...satgi petang aku tingai kat rumah

    ReplyDelete
  4. hahaha. selamat pulang!!
    weh, xleh pakai seluaq jeans ka?? kesian lol

    ReplyDelete
  5. lol..mana boleh pkai dah jean2..apatah lagi skinny..ahaha...so pakai track je la ekk

    ReplyDelete