Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Tuesday, April 12, 2011

General Word!

Perkataan nieh memang general bagi semua bukan! Hahah!I Love U! Senang bukan nak ungkapkan! Sebelum kamu love sesuatu kamu love la diri kamu dahulu! Selalu jadi bunuh diri tu semua sebab tu la! Mencintai sesuatu yang belum pasti secara membabi buta! Ceduuuk! pandai lak aku berkata-kata! aku bukan la pandai pasal ilmu agama nieh.. Tapi aku tahu la..Bunuh diri tu buruk perbuatannya! Tak gitu Kak Tulip??haha..sory aku noob pasal nieh...p tanya kak tulip boleh..haha..

 Aku buat entry nieh sebab baru-baru nieh aku tengok video orang nak bunuh diri dari tingkat atas mall.. sian dia.. Tak hargai diri... Harap dia dah insaf sekrang sebab Allah bagi peluang untuk bertaubat! Kepada kamu-KAMU! Jangan larh cuba nak benuh diri! Sia-sia la sewaktu sperma dulu kamu berlumba-lumba untuk hidup last-last kamu mati dengan bunuh diri! Berjasa ke kamu kepada masyarakat?? Lagi menyusahkan ada la.. Kesian makcik cleaner nak cuci darah-darah kamu tu! Cuba banyangkan la yang cuci tu mak kamu? Tak kesian ke?? Dia yang usung kamu kesana-kemara 9bulan halih-halih dia yang cuci darah kamu... Tak dapat aku bayangkannya! Apa aku dah merepek daaa...takpa-takpa! Kamu renung-renungkan la erk apa aku cakap nieh! Jangan kamu yang seterusnya yang berkecai sudah!

P/s:: Penat aku buat jari jadi macam nieh!jari pengkaq larh!...keras..!haha

2 comments:

  1. betui2..
    Mencintai Allah dan ciptaanNya.

    ReplyDelete
  2. LILY pulak???aku tuleh kat situ kak tulip larh!!hahaha

    ReplyDelete