Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Tuesday, April 12, 2011

PENAKUT!


Adoi..lama juga aku menyepi diri ya! Bukan merajuk tapi aku sibuk sikit dengan tugas..(padahal ponteng je)..Banyak aku nak postkan tambahan lagi cerita pasal penang.. Tak lama lagi aku akan tinggalkan penang.. Dan kembali hidup seperti student life balik! YA! Aku sangat rindukan student life dan aku akan rindu dunia pekerja sekarang ni suatu ketika nanti walaupun operator!YA! saya operator..so kenapa?? Dosa ke operator??haha..emo pulak sorry la Aku memang emo sikit orangnya!wahaha...Hujung-hujung operator nieh aku mahu baanyakkan masa dengan kawan-kawan yang jauh datangnya! Sapa nak keluar lepak-lepak ke..nak mandi kat taman belia ke..text aku oke??haha..nak ajak makan pon orait! Aku memang suka makan nanti masuk belajar balik aku kurus la balik sebab nak pekin duit nak kawen! Opss..lambat lagi kot kawen...Ada orang ramal aku kawen 2019? Omg! Kerepot sudah time tu! Ahha..Galaxy S wait for me oke!

P/s:: Takdak gambar yang menunjukkan kan ati yang lara nieh..yuna jela erkk! sangat suka akan lagunya! haha..!waaahh..! Ini Awesome oke

No comments:

Post a Comment