Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Tuesday, March 29, 2011

Rakan Operator part# 2



 Haaaa'aah!masuk sudah entri gedik aku yang ke2..aku akan kenalkan rakan operator aku yang seterusnya.. Operator yang kali ni memang lain dari yang part satu punya. Depa nih memang orang penang, memang tak macam kami la hidup sebagai perantauan,hidup jauh dengan mak apak,depa nieh sarapan kat rumah aku tak sarapan pun,memang beza kan. Sudah! aku dah mula merepek!Lari jauh dah nih. Apa yang aku boleh describe pasal depa ni depa nih kaki wayang. Kami panggil geng wayang, tiga orang ni jela tak termasuk yang comel tu! Sebab apa geng wayang sebab depa nieh sangup ponteng kerja pastu p tengok wayang. Ada patot seminggu sampai 4 kali tgok wayang. Gila pa! Kaya la orang jual popcorn macam nieh!




Amirul Faiz
 Ok!yang ini kami panggil Komtar..Sebab apa komtar mungkin sebab dia tinggi Komtar kot. Dekat poli dia orang panggil Georgetown lagi hairan aku! haha..dia  nieh paling kuat wayang nya! dalam seminggu seratus lebih habeh kat GSC Quensbay! Sebab dia paling kerap wayang dia larh ketua kaki wayang A**! Tengok larh. Kalau datang kerja je dia tidoq tapi bila kat pangong dia paling cargas!



Azlan Yusof
Dia la kot paling gebo antara yang tiga nieh! Dia orang permatang pauh hari-hari larh berulang naik jambatan mai kerja. wayang! hahah.. Dia cakap memang kuat kalah Hafiz! Sejak kawan dengan Komtar dia pun selalu la ponteng kerja! sakan depa nih!
Lutfy
cukup 3 orang geng kaki wayang tak banyak yang aku dapat cerita pasal budak nieh yang aku boleh cakap budak nieh time makan dekat kantin memang pingan dia byk lauk tak macam aku.. hahaha.. Mungkin sebab aku jimat gamaknya!
ini belog dia kalau kamu semua nak tahu!

macam aku cakap sebelum nieh! hujung-hujung aku jadi operator nieh aku nak abehkan masa dengan kawan-kawan operator suma ni. Memang aku baru kenal depa-depa nie tapi aku selesa kawan dengan semua orang termasuklarh endon-endon dan nepal-nepal semua..!

P/s:: Aku lagi 14 hari je nak datang kerja weh kamu-kamu!tak sabarnya tunggu 4/29!haha! bye *M*



Kamu Nak try Operator-operator nieh pulak??

2 comments:

  1. yg pegang popcorn tu brjga2 ckit... mkn popcorn brlbhn blh mnybbkan kencing berulat... klu x ikot sukatan lak blh mnybbkan kanser perot... hahahahaha

    ReplyDelete
  2. ahahha...jgn wehh..dia kuat makan popcorn..nnti teruih tak makan dah
    hahah

    ReplyDelete