Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Monday, March 7, 2011

Sepupu Kami Sorang Sudah Kahwin

Hujung Minggu lepas kami sepupu aku sudah kawin! Seronok tengok dia! Sunguh aku tak sangka masa berlalu laju sunguh teringat lagi kecik-kecik dulu main buaiyan kat rumah tok sekarang dah nak buai anak dah dia!opsss!!

Jangan tanya aku bila nak kahwin pula. Aku baru masuk 16 tahun kot!
ahhaha.

p/s::suma gambar ni aku guna d60 dan lens 50..biasa kan diri di majlis-majlis macam ni. Lepas ni insyaAllah majlis resepsi pulak..kenduri!

2 comments:

  1. waaa..ble la rse nk brumahtangga konkrit lak ni..
    heheeh..(gatai)

    ReplyDelete
  2. siska::sunguh gatainya kamu yeah!

    ReplyDelete