Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Tuesday, March 15, 2011

Matju Dalam Kenangan!

hah!
kali ni bukan aku nk cerita aku p makan siakap 3rasa tapi aku nak ucapkan babai kat housemate aku yang dah keluar rumah ahad semalam. Sumpah kami tak gaduh.. kami juga tak bertumbuk tapi dia dah dapat rumah dekat dengan tempat kerja dia. Lega rasanya aku dia dah dapat rumah tak la susah dia bulan depan nak carik rumah lain masa kami dah abeh practikal kat penang nieh!
Tak lama pon aku kenal dia ni. Ada la dalam sebulan lebih itu pun jarang sangat dapat jumpa. Maklumla..operator yang berjaya la katakan. Ini la kali pertama kami dapat kuar makan sama-sama dan kami boleh masok satu kepala even dia tua sikit..
"kami akan merindui moto lc hang nieh walaupun tak pernah pinjam" haha..terima kasih sebab dah kurangkan beban sewa rumah Siti Muslehat!!

p/s:: dengan entri ini aku harap duet sewa rumah yang hang dah bayar boleh la diskaun sikit erk..rm50 jadila
ahhaha ;))

4 comments:

  1. huii . .. hang punya gmbaq kt sni neyh hang capture pkai dslr ka pa?? awat terok naa gmbaq hang . .?? noise semua hayy .. hahahahahahahah . . sjak follow blog dy . . maken perfect kte ckp penang noe . . hahahahah . . please feedback garethbale . .(sent by sanders)

    ReplyDelete
  2. maap la...
    gambar2 nie saya pakai camera fon je..1.3mp ja la...
    haha
    lagipon malam nieh sebab 2 la..amboi2...nk kawan ngan marka penang ka??
    ahahah

    ReplyDelete
  3. ampa mkan kt tpi pntai jlan nk p gurney kew..

    ReplyDelete
  4. aishh
    mana adala..
    nie makan kat tokong ular..

    ReplyDelete