Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Sunday, March 6, 2011

post yang emotional bab 2

CINTA
kenapa kita suka cakap pasal cinta sedangkan kita sendrik pun tak tahu apa itu cinta? ramai orang kata cinta itu buta. Tapi cinta itu yang buta ke kita sendirik yang jadik buta pasal cinta? Yuna kata Cinta Sempurna, Stacy Hakim cakap jahatnya cinta. Jahat betol cinta nie?!

Bagi aku cinta ini pelik!aneh dan ganjil!senang dilafazkan "aku cinta kamu" tapi susah nak laksanakan apa yang aku sendirik lafazkan. Hafiz 'masih jelas' plak kata Noktah Cinta! Argghh..suma nak orag kata je susah la. Dalam cinta mesti ada pengorbanan baru lah cinta itu jadi cinta yang indah.

Cinta bukan nafsu semata, jangan la cintai orang kerana nafsu dasat padahnya! Kadang-kadang cinta tu buat kita gelak, seronok,gembira tak kurang juga sedih,menangis! Wahhh.. Apa kata kamu cinta?
Cinta itu ..ntahlah!cinta datang dan pergi.. Jika ada jodoh aku dengan Nadiah ke, Khairatun ke, Eton ke Piah ke Siti ke aku mencintainya kerana Allah.

p/s::sorry entri macam haram sikit!haha..wtf balecan!emosinya aku 2011 ni!

nah housemate aku bagi!

9 comments:

  1. tade perasaan ke sapa vote lawak nieh
    haha
    entri yang emosi kot!
    haha

    ReplyDelete
  2. waahahaha..gmbar..dose2..ish

    ReplyDelete
  3. siska::saja nk tunjuk..ini la budaya ambil gambar skg..mmg suka buatmcm nie,,dia macho sgt kot
    ahha

    ReplyDelete
  4. nape la dlm byk2 gambo aku yg nie gak ang buboh...malu weh..

    ReplyDelete
  5. yang ni paling macho wehh
    haha

    ReplyDelete
  6. haha...macho mende...rambut dh mcm alleycats..

    ReplyDelete
  7. huhuhu . . konown . . ngn khairatun lha . . nadia lha . . suma nme tuh owg yg sme . . hahahahaahah

    ReplyDelete
  8. hahha
    opss..
    lain kot..nama lain tu...
    wakkaak

    ReplyDelete