Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Sunday, March 13, 2011

Penang Part 7# Sunrise

Seronok betul kalau hari-hari dapat peluang tengok matahari naik depan mata. Lagi seronok kalau dapat tengok matahari naik kat Jepang. Mesti lah aku antara orang pertama dapat tegok matahari naik sebelum kamu kan!

suka betul aku dengan suasana begini, jauh dari orang ramai, jauh dari kesibukan, tenang, dapat juga vitamin D tak silap aku kalau salah tolong ingatkan aku ye! Tapi bukan senang aku nak dapat saat-saat ini yela..Operator macam aku ni mana ada masa.. Masok kerja gelap balik kerja gelap. Nasib masa ni, enginear aku bagi cuti. Wahahahah...
Romantik bukan kalau aku dapat keluar berdua je dengan Khairatun Nadiah..yeah!!Sabar jelaa!

p/s::Sedih aku tengok keadaan Jepang sekarang. Mari sama-sama kita doakan saudara kita disana ya!

kamu-kamu juga mungkin terlepas
Penang Part 1# Queensbay
Penang Part 2# Shisha
Penang Part 3# Siakap Masak Lamprik 
Penang Part 4# Eton Berkurung
Penang Part 5# Pesta Layang-layang
Penang Part 6# Jambatan Pulau Pinang

8 comments:

  1. haha...ade org kene lumut mse amek gambo..haha..adoii...dh mcm nangka busuk jatuh dri tingkat 3...hehe

    ReplyDelete
  2. ahhhaha
    sakit bontot aku weh!
    adoii..adoii
    selamat boleh duduk lagi...

    ReplyDelete
  3. haha...lumut 2 ade lg kt sluar ang...haha

    ReplyDelete
  4. baru old skool namanya zap..
    haha
    adoii
    mggu depan jgn ponteng dah weh
    haha

    ReplyDelete
  5. lawaanye..klu ade model comel..mesti bertambah lawa..hahaa

    ReplyDelete
  6. siska::haha..tula..kena bawak KN la kalau mai sini..
    kamu nk jadi model ??
    wakaka

    ReplyDelete
  7. heheheheheheeh . . . like gler2 arh statement dpt kluar bdue ngn khairatun nadiah . . heheeheheh . . :))

    ReplyDelete
  8. hhaha
    romantik kan statement tu
    haha

    ReplyDelete