Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Friday, March 4, 2011

Less Fat+Less Salt+Less Calories

Tak mahu gemok makan la kat sini.. Tapi kalau student macam aku makan hari-hari boleh botak kepala. Nasib semua ni Shah Riduan yang saport.
p/s:: Lepas ni giliran Ekmaludin pula domino !

11 comments:

  1. woahh.kayoo..kayoo..
    kalo aku kayap je dapat.
    muni

    ReplyDelete
  2. lama sial xjumpe syah ni.. da putih ke die? hahaha.. juz kiddin

    ReplyDelete
  3. muni::hahah...aku suma org belanja la...aku kan dari sekolah macam tu..ehhehe

    Mazri91::hahah..dah putih la skg...keje dlm aicond je..
    hahaha

    ReplyDelete
  4. sedap nye makan.. xnk ajak.>!..^^

    ReplyDelete
  5. cik siska::kalau ajak orang yg diajak yang akan belanja..haha..amacam??

    ReplyDelete
  6. mazri91?? hahaha... hg xkenal ke ak bale? XD

    ReplyDelete
  7. aku tak kenal la..
    bg fesbook tgok muka maybe kenal

    ReplyDelete
  8. sedapnya..lama x makan...yum..yum..yum..

    ReplyDelete
  9. hahah..wan jom la belanja aku wan

    ReplyDelete
  10. sonok kalo kene blanje ni ...haha..

    ReplyDelete
  11. haha
    Betol tu zap!
    mmg seronok kalau ada org saport kan
    tggu wan susu saport lak pasnie

    ReplyDelete