Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Sunday, March 13, 2011

Kereta Idaman

Ini la...Kereta Idaman setiap budak masa aku kecil-kecil dulu. Rancak kot.. Lumba dalam longkang sebab time tu femes ngan anime dash yonkuro. Ingat lagi kamu??
suma dok upgrade keta ni.. Rumah aku ada 4 buah nie.. Abang aku kumpul balik, mungkin waktu kecilnya dia tak mampu beli kot..

3 comments:

  1. betui, dulu jiran2 aku semua main ni..
    sikit2 modify..
    Beli engine lah, macam keta betui ja..

    ReplyDelete
  2. hahah
    tawu takpe..
    orang lumba guna kayu hoki la..
    macam2
    tapi aku tgok je..
    sebab tak mampu la beli nk mintak mak beli takot kena marah
    ahah

    ReplyDelete
  3. kat mane abg ko beli? aku pun tgh nak beli balik ni nak kumpul.

    ReplyDelete