Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Tuesday, March 22, 2011

Ayam Jepun naik harga sebab Tsunami!

 Tajuk statement nieh buat aku terfikir dan tersenyum sendiri.."selama ni aku makan ayam jepang rupanya!patot la gebo-gebo" hati aku bercakap sorang-sorang! wadapak!wadahel la!! Orang jepun kena Tsunami ayam Kampung Selamat pulak kena tempiasnya..

Sebenarnya memang tak la aku nak baca paper nieh! Tambah-tambah lagi sejak semalam dok cakap pasal Datuk T dengan video seksnya..Memang kaya utusan minggu nieh! Aku paper-paper nieh betoi-betoi aku baca tajuk depan ngan belah belakang je tambah-tambah pulak kalau belakang utusan tu macam nieh! memang aku suka beno larh!
Nampak tak kamu muka puas si rambot kerinting nih sumbat gol?!tak rugi aku tak tidur malam tu!
dah nampak dah come back the Blues kan!
John Terry dah insap!boleh la England menang world cup kalau Malaysia jadi tuan rumah nanti ya!

p/s:: doakan aku ye besok aku nak amek result spm!

No comments:

Post a Comment