Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Thursday, February 3, 2011

Yusuf Hanafi Mohd Rashid

oh yeah!Selamat Tahun Baru Cina kepala hypers-hypers yang menyambut dan selamat bercuti pada kamu-kamu yang melepak tu! Raya cina tahun ini bermakna buat aku sebab raya cina pertama aku sebagai seorang pekerja(operator berjaya),dan cuti raya cina yang pertama buat aku. Suka aku ingatkan semua sempena raya cina ni bos aku dah bagi cuti kat aku 10 hari, banyak bukan.Hahaha. Oleh sebab cuti aku banyak sangat aku mengambil kesempatan ini untuk melawat family si Eton!


aku firsttime jumpa budak ni masa aku sekolah dulu time tu baru je kenal dengan kakak dia. Dia pun cakap pun tak reti lagi malu-malu lagi dengan aku tapi aku la kena buli dengan dia maybe dia tau kot aku nak ngorat kakak dia. Haha. Sekarang dewasa sudah sebab dah pandai cakap itu ini dan kerek sangat pangil aku iwan je.. Haha. Tapi memang comel gila!
 selain badminton budak ni sangat suka dengan photography aku rasa besar nanti mungkin dia akan pilih cousre ni kut sebab aku tengok dia minat sunguh dengan dslr. Mungkin aku akan upload gambar-gambar yang dia amek. Ada seni kot!


p/s::Lin Dan tak pun Chong Wei kecik-kecik dulu pun macam ni kut aku rasa! :)

2 comments:

  1. suami sayaaa ni ! :D


    - NAM -

    ReplyDelete
  2. lol
    haha
    muda lagi kot
    jgn wat pasai
    ahah

    ReplyDelete