Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Wednesday, February 9, 2011

Aktiviti Bila Bersama


sebelum aku nak balik penang malam ni dan berkerja besok pagi aku nak gak post 1 entri sebelum aku cuti dari mengadap komputer ni. Wah aku tanak balik penang!taknak jadi Operator!dah 10 hari cuti rasa janggal nak buat kerja rasanya!

Cuti 10 hari aku penuh rancak pada permulaannya dan mendap pada hujungnya tapi mendap-mendap cuti dirumah mendap lagi pergi kerja besoknya! Selaian makan besar dengan famali aku, open table  aku ada juga open table dengan member-member kesayangngan aku. Depa-depa ni bukan kira apa setiap kali jumpa mesti nak asap. Aku pun tatau apa yang seronoknya dok tarik asap ni, aku tak boleh kata apa-apa dah kena sponsor aku tumpang isap je.

Kami cukup tahu buruknya kesan dari isap shisha ni tapi kami tatau kenapa kami suka! Ya! Kali ni kami semua isap sikit-sikit je sebab batuk semua nya. Aku yang nak sembuh batuk terus sakan balik duk kohkek kohkek.

Tak berapa seronoknya hanya 4orang je kami malam tu 3orang je isap pon sorang lagi budak farmasi tak berani sentuh benda-benda macam ni aku takut lepas ni dia tak nak join aktiviti kami dah. Yang seronoknya budak farmasi ni yang suport makan minom kami suma! Rasa juga aku dengan duet JPA

p/s:: dalam duk gembira pasti ada yang bersedih pada hari tu juga aku kehilangan kawan FB aku yang meninggal dunia dalam kemalangan yang ngeri. Takziah buat keluarga arwah dan sama-sama la kita sedekahkan Al-Fatihah semoga rohnya titempatkan dengan orang yang beriman amin oh ya!sila visit ini Izan Fotografi
Ty:))

No comments:

Post a Comment