Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Sunday, February 27, 2011

post yang emotional bab 1

oh!ya! aku bukannya kekeringan ideah tapi aku tadak mood untuk buat ideah aku senang bercambah seperti kebiasaannya. Seperti ada yang aku cakap pada awal-awl lagi entri aku dulu. Tahun 2011 ini ialah tahun yang banyak aku bermain dengan perasaan. Aku bukan la seorang yang ensem kalau nak sembang pasal cintan ni. Mungkin itu satu faktor aku gagal kot.

Ha.. Mungkin dalam seminggu dua lagi aku akan mula post entri baru la kot. Sekarang aku masih dalam keadaan terkezut munkin. Trauma pun mungkin. Lagipun aku minggu ini kerja masuk opisour dah. Kiranya aku tak jadik operator dah. Enjinear la kot. Itu pun ikot budi bicara boss aku. Aku minta maaf pada sapa yang folo aku. Nanti aku dah dapat mood dan ideah aku post la nowh.
Harap maklum kalian :)
by Balecan

5 comments:

  1. hahha..
    yealarhh..
    parit buntaq mai!

    ReplyDelete
  2. huhu. . Tp jgn cmpai st0p p0st ea bl0gger. . Kt0wg still f0ll0w. . Law de pr0b, sudi na kgsi p0wn tpe. .

    ReplyDelete
  3. ceyh! hehehehehe . .. :P

    ReplyDelete