Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Tuesday, February 15, 2011

Puaka Padang Rakbi

Hujung minggu memang hari yang baik untuk luangkan masa dengan keluarga. Aku ambil masa ini dengan bawak sepupu sepapat aku pergi tengok orang main rakbi dekat USM kampus kejuteraan. Ya! USM..sapa kata Parit Buntar cerok-cerok tu memang lama hidup la tu. Hahha..

Pergi aku tengok rakbi ini bukanla nak sokong feberat team aku tapi sekadar mengisi masa lapang aku yang banyak terbuang dengan tidur je. sepupu aku seorang ni yang nak tengok sangat. Yela dia player untuk sekolahnya dulu, tapi itu zaman sekolah dia. Masok IPT duk buat perut balik la kot!

Seronoknya pergi bukan la pasal sapa-sapa menang tak pun sapa-sapa kalah seronoknya aku dapat tengok bermacam-macam gelagat manusia, sempat juga aku rakamkan. Aku bukan lah potograper yang pro, yang di upah untuk magazine sekolah ke apa tapi aku hanya la potograper bebas yang hanya ada lens abeh power lens nikor 50..haha.. Aku tengok ramai juga orang peganag dslr malu dibuat nya aku nak tangkap gambar lebih. Yela lens aku yang paling ketot antara lens-lens mereka.
hahaha.

p/s:: Bila tengok rakbi ni teringat aku pada cerita Papadom. Puaka Padang Rakbi. Hahaha.. Aku harap ada la hantu padang rakbi tu betol-betol.
;))

2 comments:

  1. pergh..jersi rangka..:D..hebat~

    ReplyDelete
  2. hahha,,mungkin sebab itu larh jersi rengka ni menang kot..
    ahha

    ReplyDelete