Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Tuesday, January 11, 2011

sebelas satu sebelas

cantik tarikh harini! tahun ni punya tarikh banyak yang cantik-cantik mesti ramai yang ambil kesempatan untuk buat event pada tarikh yang cantik-cantik. Termasuk la aku, apa yang aku buat hari aku pergi pejabat pos. Pagi tadi aku tidur balik pun pukul 11. Memang ikot tema larh aku hari ini.

Antara yang jadik pada Sebelas Satu Sebelas ialah..

Ada budak kecik tu mengaku aku ni Balak dia
ya!aku pun tak sangka yang budak kecik yang tak cukup umur tu mengaku aku nie BF dia.ya! Kalau sapa-sapa tanya aku malu ke tak? Mesti la aku malu sapa la aku ni nak jadi kekasih budak ni! Tapi aku sungguh terharu!(dengan penuh emosionalnya aku pagi tadi).hahaha..i <3 u budak kecik!

 kecik je gambar sebab dia budak kecik lagi makan aiskrim pon tak reti lagi.

Satu daripada sebelas wishlist aku tercapai
Haaaahah!cukup-cukup pasal soal hati! hari ini juga aku tak sangka yang impian aku nak beli 1 lens pada tahun ini tercapai! hahahha.. Seronok rasanya bila dapat. Walaupun aku beli sekend hand lens tapi aku memang cukup berpuas hati larh. Owner lama memang jaga betul. Macam baru punyah larh aku boleh cakap!

Tiga idea mahu digabungkan jadi satu!haa..
..hari ini besejarah gak sebab aku jumpa balik member kelas aku kat brash dulu. Partner aku yang minat yang sama dengan aku. Irwann nama budak ni! ya tak lama lagi akan keluar 1 label baru. Selain itu kami juga dapat ahli baru seorang cewek, Tikah sekolah sama gak dulu-dulu tapi dulu pendiam mungkin. haha..Nantikan gabungan kami bertiga! COMING SOON
Atiqah Primadona
Irwann Cheng
BaletonBalecan!

 p/s:: entri aku yang latest2 nie memang banyak pasal soal hati dan perasaan. yela budak baru nak up la..tolong paham memang mood sentimental.hahah

No comments:

Post a Comment