Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Sunday, December 19, 2010

Penang Part 1# Queensbay


Selepas berminggu-minggu aku hidup di Pulau Pinang baru semalam aku jijakan kaki aku kat tempat ni.
Tak tahu pulak aku ramai pulak malam tu. Terus tak jadi la nak midnite hantu kak limah balik rumah.
Dengar cerita tu gempak even tade propa katanya sampai pecah pangung 40juta tu..Aku mesti try juga cerita Mamat Khalid ni

haaa..tak lupa aku nak bagitahu aku ngan member berhenti kejap aktiviti cari pocong kami.Semua ada kerja.Nak bagi anak bini makan. Kalau ada pocong di tempat anda rojer2 la. Kaya kot jual pocong.

By Mohamad Syazwan
munkin kamu nak try ini
Penang Part 2# Shisha
Penang Part 3# Siakap Masak Lamprik 
Pernang Part 4# Eton Berkurung
Penang Part 5# Pesta Layang-layang
Penang Part 6# Jambatan Pulau Pinang
Penang Part 7# Sunrise

No comments:

Post a Comment