Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Monday, December 20, 2010

my dream GIRL

 Kali ni aku bukan nak cerita pasal hantu pocong ke hantu kak limah ke tapi aku nak cerita pasal hati dan perasaan aku. Dah lama aku nak cerita tapi takot tak diterima. Yela dekat Malaysia laku cerita hantu je sebab tu aku pon nak carik hantu tu.

Pasal cewek ni aku memang nak buat jadi bini aku sebab banyak X-factor yang ada kat dia. Walaupun dia ni kerek dengan aku tetap suka dia sebab dia cute. dia juga puteh macam korea sebab aku gelap nak la bini puteh.

Tapi nak buat macam mana kami pon lost contant sebab salah faham. Walau macam mana kami berjauhan sekali pon aku tetap berdoa semoga si budak Eton ni sentiasa dilindungi Allah.
Suatu hari nanti aku akan bawak rombongan nak culik kau! Tunggu jela masanya! May Allah blees U!


By Mohamad Syazwan

12 comments:

  1. bez! hope kekal lme . . cntek!

    ReplyDelete
  2. tengs anonymous!harap macam tu la

    ReplyDelete
  3. yes. long long distance relatoinship yaw haha

    ReplyDelete
  4. hahah
    kurakura zuber::so long n gudnite ke??
    hha
    pali::sudah pasti la..

    ReplyDelete
  5. amin . . . na kawen jgn lpe invite followers au . . n cpt cket .. jgn lme2 . . :D

    ReplyDelete
  6. hahah
    mesti la..
    kena publish kat belog bila nk kawen
    haha

    ReplyDelete
  7. lost contact?

    so,skrg da xcontact lah?

    ReplyDelete
  8. still ngn kak eton ? aww aww ! sweet nye :)
    hope kekal la yea. kahwen, ajak2 laaa :P

    ReplyDelete
  9. haha..mesti la still lagi junior!haha..sayang kot

    ReplyDelete