Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Monday, November 22, 2010

"off the wall"

Dari sekolah menengah lagi aku dah memamg minat kat tag "Off The Wall" ni.Aku minat bukan kerna aku seorang skater tapi minat pada setiap design dia.Bagi aku ia sunguh unique dan old skoll(ada style).Jadi aku kepelkan apa yang aku dapat baru-baru ni dan kasot yang aku sedia ada.


kasot dam ni aku dapat dari kawan aku iaitu Kasyah Riduan.Aku suka pakai kasot ni sebab senang bagi aku hanya sarong dan teros boleh berjalan dan aku lebih bertambah yakin bila berjalan dengannya.
hahah


o kasut nie aku dapat dari abang aku.Dia dah berenti dunia remajanya dan tumpu 100% pada kerjanya yang bagai nak gila tu sehinggakan masa untuk diri sendri tak ada.so dia passing harta nie kat aku boleh la aku menyambong kesinambungan "Off The Wall"nya..

Before I Forget
sebelum aku terlupa. Aku sedia sebuah video untuk semua.Bukan aku nak cerita pasal video ni sebab aku pon bukan ikot sangat dengan Slipknot ni.Tapi video ni menarik sebab camera banyak fokus kat kasot dia.
heheh.



ok aku blah dulu!
TQ sebab ada masa usha blog aku!
off by Syazwan Sezale

No comments:

Post a Comment