Aku

My photo
parit buntar, perak, Malaysia
kacak hansome baik dan comel itu aku

Monday, November 22, 2010

22/11

Tarikh keramat ialah hari ini

Hari ini seperti hari-hari sebelumnya yang bermula dari terbiknya sinar fajar sehingga terbenam pada sebelah malamnya tetapi tidak bagi aku.Hari ialah hari keramat kerana tarikhnya 22/11, bukan kerana Apak aku dapat gaji tapi kelahiran aku didunia pada 19tahun dahulu.Hahaha..


Hadiah Hari Jadi

Aku tak penah mengharapkan sebarang hadiah dari sapa-sapa pun.Tapi kalau orang dah bagi jangan ditolaknya..Heheh..Tahun ni dalam sejarah hidupku aku dapat jenis 4hadiah..

1.Hadiah dari Cik Eton Puput

sampai sekarang T ni dalam kotak lagi sayang kot nak pakai takot baju barai..
hahah.
2.Aiskrim Besday dari Apak aku


sudah menjadi kebiasan family meraikan besday dengan aiskrim.setiap orang lain-lain flavor.

3. Hadiah ke3 pula hadiah ucapan dari teman-temanku.Terumanya datang dari fesbook.Terima kasih sangat sebab sudi wish kat aku na..
hahah

4. Last but not least hadiah dari aku sendriri untuk diri sendiri.Iaitu blog ni dan aku memberi nama "BaleTheHyperBoy".hahaa.

first touch by Mohamad Syazwan
Off!


No comments:

Post a Comment